Vida Mamma | zwangerschapskleding Maastricht

Exclusieve tot trendy kleding voor, tijdens en na de zwangerschap. Promotie juli 2012: nog niet bekend.

Van exclusieve tot trendy kleding voor, tijdens en na de zwangerschap. Iedere [zwangere] vrouw wil gekleed gaan volgens de laatste modetrends, dat is ook mijn gedachte. Mijn naam is Bianca Offermans, mama van Zine, vrouw van Frank en per 1 maart 2012 de nieuwe eigenaar van VidaMama. Ik ben een bezige bij, die altijd druk in de weer is en op zoek naar nieuwe uitdagingen. Na 11 jaar bij een financiële instelling gewerkt te hebben, heb ik besloten het roer volledig om te gooien en mijn droom te verwezenlijken, het runnen van een eigen onderneming. VidaMama is de winkel in Maastricht waar u terecht kunt voor modieuze, trendy eigentijdse kleding en accessoires. Daarnaast ben je bij VidaMama aan het juiste adres voor persoonlijke kraamcadeaus. Persoonlijke aandacht en service staan bij mij hoog in het vaandel! De mooiste collecties van de merken Fragile, QueenMum, Love2Wait, VidaVita en Noppies zijn bij VidaMama te koop. Naast deze vertrouwde merken is de collectie uitgebreid met het merk Zero To Nine. VidaMama is gelegen in de wijk Heer, vlakbij het centrum van Maastricht. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur. Kortom, een bezoek aan de vernieuwde winkel is zeker de moeite waard. VidaMama is ruim en overzichtelijk ingericht, zodat je op je gemak kunt rondkijken. Alle afzonderlijke collecties hebben hun eigen plek in de winkel, waardoor duidelijke kleurbeelden ontstaan. Dit maakt het gemakkelijk om een kledingset samen te stellen, waarmee je eindeloos kunt combineren. Natuurlijk willen wij je graag deskundig adviseren bij je aankoop. Merken

  • Vida Vita
  • Noppies
  • Queen Mum
  • Love2wait
  • Zerotonine
  • Fragile
